martes, 18 de noviembre de 2014

III Exposició un Riu de Clicks. Amposta


Un any mes s’ha celebrat a Amposta la III Exposició “Un Riu de clicks”. Aquest anys el meu fill i jo hem tingut l’oportunitat d’exposar un diorama una mica mes gran que el de l’any passat. Hem representat un fictici Aeroport de l’Ebre, sobre una superfície de 2x2 metres.



Al meu parer i només veient la gent que hi havia el diumenge a la tarde sembla que exposició ha sigut tot un exit, particularment vaig veure molta mes gent que l’any passat. Alhora de tancar les portes encara es veia una bona coada que volia accedir al recinte.

Per la nostra part, el meu fill i jo, hem disfrutat muntant el nostre petit diorama i com no, ja estem pensant en el diorama del 2015.

Aquest exposició a sigut la tercera i la última fira de l’any que es celebra a les nostres terres (Mora la Nova-juny, Mora d’Ebre-Agost i Amposta-novembre) i a les que ens resulta còmode participar com a dioramistes.

El que mes m’agrada de tot plegat es compartir hores de joc amb Pau, que a banda de ser el meu fill, és el meu millor amic i el meu còmplice d’aventures.

Des d’aquí faig una crida a que tots per a que destineu unes hores del vostre temps a jugar i compartir aventures amb els vostres fills. Els clicks són un bon mitjà.

Us deixo un recull de fotos de tots els diorames que es varen exposar.

Al canal de you tube del Circuit de l'Ebre també hi podreu trobar un video amb totes les fotografies aquí exposades

V’ssss
















































































































No hay comentarios:

Publicar un comentario